Foto Typisch en atypisch leren (TaTL)

Typisch en atypisch leren (TaTL)

T

Typisch en atypisch leren (TaTL)

Typisch en atypisch leren (TaTL)

In dit Associatieonderzoeksplatform (AOP) worden resultaten van onderzoeken rond leerstoornissen uitgewisseld.

Centraal staat het Opportunity Propensity-Model (OP-model). Dit  bundelt predictoren van typisch en atypisch leren. Dit model stelt dat leren afhangt van kansen (opportunities) en van propensity-factoren.

             
                           
                                         
                                                        

Typisch en atypisch leren (TaTL) is een onderzoeksproject van het Research Centre for Learning in Diversity

                                         
                           
             

Projectcoƶrdinator

Delphine Sasanguie

Projectcoƶrdinator (extern)

Annemie Desoete (UGent)

Projectmedewerkers

Sabine Vandevelde, Eddy Hoste, Sandrine De Coster

Looptijd

3/07/2014 - heden

Financier

Associatie Universiteit Gent

Programma financier

AOPlatform

Externe organisaties

UGent, Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen, vakgroep Experimenteel-Klinische en Gezondheidspsychologie
Arteveldehogeschool